بررسی علت تغییرات سود عملیاتی "رافزا"
به گزارش کدال نگر بورس 24، شرکت رایان هم افزا در خصوص تغییرات بیش از 30 درصدی سود عملیاتی دوره 6 ماهه منتهی به 31 شهریور 1403 نسبت به دوره مشابه سال قبل توضیحاتی ارائه نمود.
مدل R/T دارای دو موتور الکتریکی و یک باتری 100.5 کیلووات ساعتی بود که توان تحسین برانگیزی تولید می کرد. ولی به دلیل هزینه های بالا و فشار ناشی از سیاست های تجاری جدید، این مدل فعلاً از برنامه تولید حذف شده است.
چارجر جدید بخشی از نسل هشتم این مدل محبوب است که نخستین بار در سال 2024 معرفی شد. دوج در ابتدا برنامه ریزی کرده بود که نسخه های کاملاً الکتریکی و نسخه های هیبریدی و بنزینی این خودرو را روانه بازار کند. مدل های R/T و Scat Pack، دو مدل الکتریکی با طراحی اسپرت و قدرت بالا بودند که روی پلتفرم STLA Large استلانتیس ساخته شده اند. این پلتفرم، انعطاف پذیری بالایی برای تولید خودروهای الکتریکی در سایز بزرگ فراهم می کند.
مدل R/T دارای دو موتور الکتریکی و یک باتری 100.5 کیلووات ساعتی بود که توان تحسین برانگیزی تولید می کرد. ولی به دلیل هزینه های بالا و فشار ناشی از سیاست های تجاری جدید، این مدل فعلاً از برنامه تولید حذف شده است.
با حذف مدل R/T، دوج تمرکز خود را بر نسخه قوی تر یعنی Scat Pack معطوف خواهد کرد؛ مدلی که همچنان دارای پیشرانه الکتریکی دو موتوره و شتاب گیری قابل توجه است. همچنین دوج اعلام کرده که تا سال 2025 نسخه های جدیدی با پیشرانه بنزینی نیز روانه بازار خواهند شد. این مدل ها با نام Sixpack عرضه می شوند و از پیشرانه 3.0 لیتری توربوشارژ دوقلو موسوم به Hurricane استفاده می کنند.
گزارش ها همچنین حاکی از آن هستند که احتمال دارد دوج تریم جدیدی به نام "Outlaw" را به خط تولید اضافه کند؛ نسخه ای که ممکن است با طراحی خاص و امکانات متفاوت به بازار عرضه شود. چارجرهای بنزینی در هر دو فرم دو درب و چهار درب تولید خواهند شد تا گزینه های متنوعی برای مشتریان فراهم شود.
توقف تولید چارجر R/T الکتریکی یک تصمیم مهم از سوی دوج محسوب می شود که تحت تأثیر مستقیم سیاست های تجاری و تعرفه های وارداتی است. با این حال، دوج با حفظ و تمرکز بر دیگر مدل های الکتریکی و برنامه ریزی برای عرضه نسخه های بنزینی، همچنان قصد دارد حضور خود را در بازار خودروهای اسپرت و مدرن حفظ کند.
{{name}}
{{content}}